vr 22 maart

Nasrdin Dchar

JA

Nasrdin Dchar gaat trouwen en je bent uitgenodigd! Het wordt een avond om nooit te vergeten.

Trouwen staat op nummer zeven in de top tien van meest stressvolle gebeurtenissen. Nog stressvoller dan kinderen krijgen of ontslagen worden. Toch is trouwen precies wat Nasrdin Dchar gaat doen. Hij en zijn vrouw nodigen je van harte uit. Niet alleen voor het feest; Nasrdin neemt je ook mee achter de schermen, in de voorbereidingen, het samenstellen van de gastenlijst, het menu en alle vragen die daarbij komen kijken.

Nasrdin gaat op zoek naar wat een huwelijk tot een goed huwelijk maakt. Naar hoe hij zijn vrouw kan begrijpen en zichzelf begrijpelijk kan maken. Daartoe springt hij van de ene rol in de andere. Hij zingt en danst door de avond heen. Hoe het ook gaat, het wordt in ieder geval een avond om nooit te vergeten.

Tickets & data
voorstellingsinfo
Website
Spel
Nasrdin Dchar
Tekst
Nasrdin Dchar en Floris van Delft
Regie
Floris van Delft
Toneelbeeld
Robin Vogel
Licht
Jantje Geldof en Mike den Ottolander
Locatie
Podium Hoge Woerd

‘D.A.D.’ van Nasrdin Dchar gaat ons allemaal aan.

NRC Handelsblad over ‘D.A.D.’

Dchar spreekt in D.A.D. recht uit het hart en blijft dicht bij zichzelf.

De Telegraaf over ‘D.A.D.’

Nasrdin Dchar
Nasrdin Dchar (1978) won in 2011 een gouden Kalf voor zijn rol in de film ‘Rabat’. Hij speelde rollen in de films ‘Infiltrant’, ‘Wolf’ en ‘Süskind’. Daarnaast is hij te zien in ‘De Vloer Op’ en series als ‘Zwarte Tulp’ en ‘De 12 van Oldenheim’ en speelde hij bij Theater Rotterdam en Het Toneel Speelt.
Zijn solovoorstellingen ‘Oumi (mijn moeder)’, geschreven door Maria Goos, werd lovend ontvangen. Zijn solo ‘D.A.D.’, geschreven samen met Floris van Delft, behoorde tot de officiële juryselectie van het Theaterfestival 2017 en was in onze theaterzaal maar liefst twee keer uitverkocht.

Floris van Delft
Floris van Delft (1976) is een theaterregisseur met een grote nieuwsgierigheid voor de verhalen achter de krantenkoppen en de waan van de dag. Floris werkt vanuit zijn eigen theaterorganisatie WAT WE DOEN en is tevens coproducent van ‘D.A.D.’ en ‘JA’. Als regisseur werkte hij bij het Noord Nederlands Toneel, PeerGrouP, Siberia, Huis aan de Werf en Maas theater en dans.

Een liefdevolle, afwisselend grappige en licht melancholische voorstelling, met aandacht voor kleine details naast grote thema’s.

De Volkskrant over ‘D.A.D.’

terug naar boven