Veelgestelde vragen

Coronavirus – Algemeen

Is Podium Hoge Woerd geopend?
We gaan per 11 juni weer open! Zonder testen vooraf, maar wel op 1,5m. Meer info over kaartverkoop volgt binnenkort.

Moet ik me voorafgaand aan een bezoek aan Podium Hoge Woerd laten testen via Testen voor Toegang?
In onze zaal kunnen we maximaal 50 bezoekers ontvangen. Daarom is het niet meer verplicht om je voorafgaand aan je bezoek te laten testen.

Is Castellum Hoge Woerd geopend?
Vanaf 8 juni is het Museum weer geopend, Podium Hoge Woerd is vanaf 11 juni weer open en Steede Hoge Woerd is reeds geopend voor bezoekers. Het CastellumCafé is geopend van dinsdag tot en met zondag van 10 tot sluit. De keuken is open tussen 12 en 20 uur. Kijk voor meer informatie op www.castellum.cafe

Coronavirus – Tickets van geannuleerde voorstellingen 

Wanneer hoor ik meer over mijn gekochte tickets voor een verplaatste voorstelling?
Zodra we meer informatie hebben over de nieuwe datum van een verplaatste voorstelling, ontvang je van ons bericht via e-mail. Ook ontvang je dan je nieuwe tickets met de juiste datum in je mailbox.

De voorstelling is verplaatst naar een andere datum, maar ik kan niet. Wat moet ik doen?
Jammer dat je de voorstelling niet kunt bezoeken. Stuur een mailtje naar kassa@podiumhogewoerd.nl onder vermelding van je reserveringsnummer en wij zullen kijken naar een oplossing.

Wanneer hoor ik meer over mijn gekochte tickets voor een afgelaste voorstelling?
We informeren je zo spoedig mogelijk over een afgelaste voorstelling. Je ontvangt van ons dan een een voucher, waarmee je later een mooie, nieuwe voorstelling kunt boeken. De voucher is twee jaar geldig.
Wil je toch liever de kosten van je ticket(s) retour ontvangen? Mail dan naar kassa@podiumhogewoerd.nl onder vermelding van je reserveringsnummer.

Kan ik ook aan het theater doneren?
Draag je ons theater een warm hart toe? En wil je meer bijdragen? Met jouw donatiebijdrage help je ons theater, zodat we cultureel aanbod kunnen (blijven) aanbieden. Dit kan via onze website.


Algemeen

Tickets

Ik heb geen printer. Kan ik toch e-tickets kopen?
Ja, dat kan. Je kan je e-ticket ook aan de kassa van Podium Hoge Woerd laten uitprinten. Neem een legitimatiebewijs mee, zodat we weten dat de e-tickets ook echt van jou zijn. Ook is het mogelijk om je ticket te downloaden in de Wallet app op je smartphone. Vanuit de app kunnen we de tickets dan scannen aan de zaaldeur.

Het printen van het e-ticket is niet gelukt / ik ben mijn print kwijt / ik ben de e-mail met e-tickets kwijt.
Je kunt het ticket meerdere keren uitprinten, maar aan de zaaldeur kan het natuurlijk maar één keer worden gescand. Het is ook mogelijk om je ticket te downloaden in de Wallet app op je smartphone. Vanuit de app kunnen we de tickets dan scannen aan de zaaldeur.
Ook kun je je e-ticket laten printen bij de kassa van Podium Hoge Woerd. Zorg dan wel dat jij je uiterlijk een kwartier voor aanvang aan de kassa meldt.

Kan ik ook de tickets laten scannen vanaf mijn mobiele telefoon?
Ja, dat kan. In de e-mail met tickets kan je kiezen voor de optie ‘Download je e-tickets op je smartphone’. Zorg ervoor dat je de app Wallet op je smartphone hebt staan (meestal standaard op je telefoon) en open deze e-mail op je smartphone. Klik vervolgens op de link van het ticket en het ticket wordt geladen in de app. Bij de zaaldeur kan je het ticket in de app tonen zodat wij het ticket kunnen scannen.

Na het selecteren van een aantal voorstellingen krijg ik een foutmelding als ik wil afrekenen. Hoe kan dat?
Na 15 minuten inactiviteit op onze website komen de geselecteerde kaarten te vervallen voor jouw en onze veiligheid. Je moet dan weer de tickets opnieuw selecteren en toevoegen aan je winkelwagen.

Hoe kan ik betalen met de PodiumCadeauKaart?
Bij het betalen van je tickets kies je ‘Online giftcard’. Als je op de knop ‘Bevestig’ hebt gedrukt, kom je automatisch in het betalingssysteem. Hier kun je kiezen voor PodiumCadeauKaart. Je vult vervolgens je kaartnummer en pincode (op de achterzijde van je kaart) in en je kaarten worden betaald met je cadeautegoed.

Bezoek

Kan ik de theaterzaal ook bezoeken als mindervalide?
Jazeker, onze theaterzaal is toegankelijk voor rolstoelbezoekers. Tevens beschikken we over een ringleiding voor slechthorenden. Kijk voor meer informatie op de pagina Toegankelijkheid en vergeet je bezoek niet aan te melden via kassa@podiumhogewoerd.nl.

Mijn kind is jonger dan de aangegeven leeftijd van de voorstelling. Mag hij/zij toch de zaal in?
De leeftijdsaanduiding bij de voorstellingen zijn niet voor niets: de voorstellingen kunnen voor jongere kinderen onbegrijpelijk of griezelig zijn. We willen graag dat iedere bezoeker, dus ook de allerkleinsten, ons theater met een goede ervaring verlaat.
Podium Hoge Woerd houdt zich aan deze adviesleeftijd. Dit geldt ook bij kindervoorstellingen, waar de vermelde leeftijd de minimumleeftijd is. Voorstellingen zonder leeftijdsaanduiding zijn geschikt voor kinderen vanaf 15 jaar. Je kunt tijdens de voorstelling met je baby of jongere kind in de foyer terecht. Tot slot heeft iedere bezoeker, ongeacht de leeftijd, een geldig toegangsbewijs nodig om een voorstelling te bezoeken.
Als je twijfelt kun je ons altijd bellen voor advies op 030-7210932.

Andere vragen?

Heb je nog vragen, stuur dan een e-mail naar info@podiumhogewoerd.nl of bel tijdens kantooruren (dinsdag t/m vrijdag 13.00u t/m 17.00u)
met 030-7210932.
Lees hier onze bezoekersvoorwaarden.


terug naar boven