Veelgestelde vragen

Waar kan ik een overzicht vinden van alle voorstellingen in Podium Hoge Woerd?
U kunt de folder met het overzicht van seizoen 2016-2017 in PDF hier downloaden of bekijken op de pagina Voorstellingen. Hier kunt u ook een filter toepassen op genre of maand.

Na het selecteren van stoelen staan er niet opeenvolgende stoelnummers op mijn ticket. Zitten we dan wel naast elkaar?
Ja, als u stoelen naast elkaar heeft geselecteerd zit u naast elkaar in de zaal. De stoelnummers aan de linkerkant van de zaal (Ingang Links) zijn oneven en de stoelnummers aan de rechterkant van de zaal (Ingang Rechts) zijn even nummers. Dit kan voor verwarring zorgen, maar als steeds dezelfde ingang op uw tickets staat zit u naast elkaar.

Ik probeer andere stoelen te selecteren, maar dit lukt niet. Hoe kan dat?
Ons kaartverkoopsysteem selecteert voor u de meest gunstige stoelen en vult de zaal van voren naar achteren vanuit het midden. Daarbij houdt het systeem ook rekening met het aantal stoelen dat u reserveert.
Als u bijvoorbeeld 2 tickets reserveert, plaatst het systeem u op de beste plek in de zaal voor 2 bezoekers. Om te voorkomen dat we een lege plek vrij houden in de zaal kan het daardoor zijn dat er nog wel een plaats vrij is op een rij dichter bij het podium, maar voor bijvoorbeeld 3 tickets.
Wilt u toch een andere plek? Dan kunt u altijd bellen of mailen met onze kassa: 030-7210933 of kassa@podiumhogewoerd.nl

Ik heb geen printer. Kan ik toch e-tickets kopen?
Ja, dat kan. U kunt uw e-ticket ook aan de kassa van Podium Hoge Woerd laten uitprinten. Neem een legitimatiebewijs mee, zodat we weten dat de e-tickets ook echt van u zijn. Ook is het mogelijk om de streepjescode op je e-ticket aan de zaaldeur te tonen op een smartphone of tablet.

Het printen van het e-ticket is niet gelukt / ik ben mijn print kwijt / ik ben de e-mail met e-tickets kwijt.
U kunt het ticket meerdere keren uitprinten, maar aan de zaaldeur kan het natuurlijk maar één keer worden gescand. Het is ook mogelijk om uw e-ticket te laten printen bij de kassa van Podium Hoge Woerd. Zorg dan wel dat u zich uiterlijk een kwartier voor aanvang aan de kassa meldt.

Kan ik ook de tickets laten scannen vanaf mijn mobiele telefoon?
Ja, dat kan. Zorg ervoor dat u de tickets al geopend heeft op uw mobiele telefoon en zorg dat de streepjescode is ingezoomd. Zo kunnen de publieksbegeleiders aan de deur uw tickets zo snel mogelijk scannen.

Na het selecteren van een aantal voorstellingen krijg ik een foutmelding als ik wil afrekenen. Hoe kan dat?
U heeft anderhalf uur om de transactie te voltooien. Bij het overschrijden van deze tijd krijgt u een foutmelding. U moet dan weer de tickets opnieuw selecteren en toevoegen aan uw winkelwagen.

Mijn kind is jonger dan de aangegeven leeftijd van de voorstelling. Mag hij/zij toch de zaal in?
De leeftijdsaanduiding bij de voorstellingen zijn niet voor niets: de voorstellingen kunnen voor jongere kinderen onbegrijpelijk of griezelig zijn. We willen graag dat iedere bezoeker, dus ook de allerkleinsten, ons theater met een goede ervaring verlaat.
Wij behouden ons daarom het recht om kinderen die niet voldoen aan de leeftijdsgrens de toegang te weigeren. Dit geldt ook bij kindervoorstellingen, waar de vermelde leeftijd de minimumleeftijd is. Voorstellingen zonder leeftijdsaanduiding zijn geschikt voor kinderen vanaf 15 jaar.
Als u twijfelt kunt u ons altijd bellen voor advies op 030-7210932.

Heeft u nog vragen, stuur dan een e-mail naar info@podiumhogewoerd.nl of bel tijdens kantooruren (dinsdag t/m vrijdag 13.00u t/m 17.00u) met 030-7210932.
Lees hier onze bezoekersvoorwaarden.


terug naar boven