Veelgestelde vragen

Coronavirus – Testvoorstellingen

Kan ik een ticket bestellen voor een testvoorstelling?
De drie testvoorstellingen van Laura van Dolron, Diederik Jekel en Eric Vloeimans zijn volledig uitverkocht. Houd onze social media in de gaten voor eventuele tickets die nog vrijkomen.

Moet ik mij van tevoren laten testen?
Ja, zie voor alle informatie erover www.testenvoortoegang.nl.

Kan ik mijn testuitslag alleen via mijn smartphone laten zien?
In het geval dat bezoekers geen smartphone hebben, volstaat als tijdelijke oplossing het laten zien van de (geprinte) testuitslag.
Deze uitslag hoeft niet gescand te worden. Er wordt gewerkt aan een structurele oplossing.

Moet ik me laten testen als ik al gevaccineerd ben?
Ja, ook als u gevaccineerd bent moet u zich van tevoren laten testen. Deze test is kosteloos. Zie voor alle informatie erover www.testenvoortoegang.nl.

Wat gebeurt er met mijn ticket als ik toch niet kan komen?
U dient dan zo snel mogelijk van tevoren contact op te nemen met de kassa voor het annuleren van uw ticket. U krijgt de ticketkosten teruggestort.

Coronavirus – Algemeen

Is Podium Hoge Woerd geopend?
We moeten nog even volhouden. Tot en met 25 mei 2021 blijven de deuren van ons theater gesloten vanwege de corona-maatregelen.

Is Castellum Hoge Woerd geopend?
In verband met de huidige corona-maatregelen zijn Museum, Podium en Steede Hoge Woerd tot en met 25 mei 2021 gesloten.
CastellumCafé is alleen geopend voor afhalen en bezorgen op woensdag t/m zondag tussen 16.00u tot 20.00u. Kijk voor meer informatie op www.castellum.cafe

Coronavirus – Tickets van geannuleerde voorstellingen 

Wanneer hoor ik meer over mijn gekochte tickets voor een verplaatste voorstelling?
Zodra we meer informatie hebben over de nieuwe datum van een verplaatste voorstelling, ontvangt u van ons bericht via e-mail. Ook ontvangt u dan uw nieuwe tickets met de juiste datum in uw mailbox.

De voorstelling is verplaatst naar een andere datum, maar ik kan niet. Wat moet ik doen?
Jammer dat u de voorstelling niet kunt bezoeken. Stuur een mailtje naar kassa@podiumhogewoerd.nl onder vermelding van uw reserveringsnummer en wij zullen kijken naar een oplossing.

Wanneer hoor ik meer over mijn gekochte tickets voor een afgelaste voorstelling?
We informeren u zo spoedig mogelijk over een afgelaste voorstelling. U ontvangt van ons dan een een voucher, waarmee u later een mooie, nieuwe voorstelling kunt boeken. De voucher is twee jaar geldig.
Wilt u toch liever de kosten van uw ticket(s) retour ontvangen? Mail dan naar kassa@podiumhogewoerd.nl onder vermelding van uw reserveringsnummer.

Kan ik ook aan het theater doneren?
Draagt u ons theater een warm hart toe? En wilt u meer bijdragen? Met uw donatiebijdrage helpt u ons theater, zodat we cultureel aanbod kunnen (blijven) aanbieden. Dit kan via onze website.


Algemeen

Tickets

Ik heb geen printer. Kan ik toch e-tickets kopen?
Ja, dat kan. U kunt uw e-ticket ook aan de kassa van Podium Hoge Woerd laten uitprinten. Neem een legitimatiebewijs mee, zodat we weten dat de e-tickets ook echt van u zijn. Ook is het mogelijk om uw ticket te downloaden in de Wallet app op uw smartphone. Vanuit de app kunnen we de tickets dan scannen aan de zaaldeur.

Het printen van het e-ticket is niet gelukt / ik ben mijn print kwijt / ik ben de e-mail met e-tickets kwijt.
U kunt het ticket meerdere keren uitprinten, maar aan de zaaldeur kan het natuurlijk maar één keer worden gescand. Het is ook mogelijk om uw ticket te downloaden in de Wallet app op uw smartphone. Vanuit de app kunnen we de tickets dan scannen aan de zaaldeur.
Ook kunt u uw e-ticket laten printen bij de kassa van Podium Hoge Woerd. Zorg dan wel dat u zich uiterlijk een kwartier voor aanvang aan de kassa meldt.

Kan ik ook de tickets laten scannen vanaf mijn mobiele telefoon?
Ja, dat kan. In de e-mail met tickets kunt u kiezen voor de optie ‘Download uw e-tickets op uw smartphone’. Zorg ervoor dat u de app Wallet op uw smartphone heeft staan (meestal standaard op uw telefoon) en open deze e-mail op uw smartphone. Klik vervolgens op de link van het ticket en het ticket wordt geladen in de app. Bij de zaaldeur kunt u het ticket in de app tonen zodat wij het ticket kunnen scannen.

Na het selecteren van een aantal voorstellingen krijg ik een foutmelding als ik wil afrekenen. Hoe kan dat?
Na 15 minuten inactiviteit op onze website komen de geselecteerde kaarten te vervallen voor uw en onze veiligheid. U moet dan weer de tickets opnieuw selecteren en toevoegen aan uw winkelwagen.

Hoe kan ik betalen met de PodiumCadeauKaart?
Bij het betalen van uw tickets kiest u ‘Online giftcard’. Als u op de knop ‘Bevestig’ heeft gedrukt, komt u automatisch in het betalingssysteem. Hier kunt u kiezen voor PodiumCadeauKaart. U vult vervolgens uw kaartnummer en pincode (op de achterzijde van uw kaart) in en uw kaarten worden betaald met uw cadeautegoed.

Bezoek

Kan ik de theaterzaal ook bezoeken als mindervalide?
Jazeker, onze theaterzaal is toegankelijk voor rolstoelbezoekers. Tevens beschikken we over een ringleiding voor slechthorenden. Kijk voor meer informatie op de pagina Toegankelijkheid en vergeet uw bezoek niet aan te melden via kassa@podiumhogewoerd.nl.

Mijn kind is jonger dan de aangegeven leeftijd van de voorstelling. Mag hij/zij toch de zaal in?
De leeftijdsaanduiding bij de voorstellingen zijn niet voor niets: de voorstellingen kunnen voor jongere kinderen onbegrijpelijk of griezelig zijn. We willen graag dat iedere bezoeker, dus ook de allerkleinsten, ons theater met een goede ervaring verlaat.
Podium Hoge Woerd houdt zich aan deze adviesleeftijd. Dit geldt ook bij kindervoorstellingen, waar de vermelde leeftijd de minimumleeftijd is. Voorstellingen zonder leeftijdsaanduiding zijn geschikt voor kinderen vanaf 15 jaar. U kunt tijdens de voorstelling met uw baby of jongere kind in de foyer terecht. Tot slot heeft iedere bezoeker, ongeacht de leeftijd, een geldig toegangsbewijs nodig om een voorstelling te bezoeken.
Als u twijfelt kunt u ons altijd bellen voor advies op 030-7210932.

Andere vragen?

Heeft u nog vragen, stuur dan een e-mail naar info@podiumhogewoerd.nl of bel tijdens kantooruren (dinsdag t/m vrijdag 13.00u t/m 17.00u)
met 030-7210932.
Lees hier onze bezoekersvoorwaarden.


terug naar boven